ServiceDesk Plus Chmura dla Androida
W domu lub w biurze, kiedy potrzebujesz pomocy, możesz uzyskać dostęp do chmury ServiceDesk Plus dla Androida dzięki aplikacji ServiceDesk Plus . Mobilna wersja aplikacji ServiceDesk Plus umożliwia zarządzanie dowolnym problemem lub zadaniem związanym z usługą z urządzenia mobilnego. Jeśli Twoi użytkownicy końcowi potrzebują pomocy, aplikacja ServiceDesk Plus nie tylko rozwiąże problem w możliwie najkrótszym czasie, ale także pomoże Ci zidentyfikować przyczynę problemu. Dodatkowo aplikacja umożliwia współpracę z zespołem przy zadaniach, a nawet może pomóc w tworzeniu dowolnego zgłoszenia. Dzięki połączeniu w chmurze możesz również informować swój zespół o wszelkich oczekujących problemach i aktualizacjach, a nawet zaplanować spotkanie dla całego zespołu. Ponadto możesz używać aplikacji jako bazy wiedzy i współpracować z innymi członkami zespołu w celu rozwiązania wszelkich problemów.
Aplikacja ServiceDesk Plus może być używana do przechowywania, przetwarzania i uzyskiwania dostępu wszystkie informacje i dokumenty dotyczące usługi, dzięki czemu możesz śledzić postęp projektu i współpracować przy tym samym zadaniu z innymi członkami zespołu. Dodatkowo, jeśli jesteś użytkownikiem, który ma problemy i potrzebuje pomocy, możesz po prostu poszukać dostępnego technika w swoim zespole za pomocą aplikacji ServiceDesk Plus i rozpocząć z nim czat, aby rozwiązać problem. Możesz także użyć aplikacji, aby wyświetlić wszystkie poprzednie zgłoszenia użytkowników końcowych i skorzystać z bazy wiedzy, aby uzyskać przegląd najczęstszych problemów, z jakimi boryka się firma.





